mandag 7. mars 2011

Da har vi snart vært her i 2 mnd!

Litt lenge siden sist blogg men det får så være. Er andre ting å finne på enn bare å blogge:) Siden sist har det sikkert skjedd endel, men med min hukommelse husker jeg sikkert ikke alt. Men jeg har blandt annet kjøpt meg bil. Denne gangen ble det en bmw:) har også byttet jobb,noe som virker greit. Jeg har hvertfall kommet i en jobb der jeg får drivd med endel av det jeg driver med hjemme:) jeg har også vært på 2 utflukter siden sist jeg blogget. Noe som ikke var mislykket. Bilder jeg har jeg desverre ikke fått tatt enda.Men men det får heller bare være. Har også vært hjemme en helg og besøkt de hjemme og deltatt i rally finnskog. Det var en fantastisk helg med mye slit. tror enda jeg er trøtt etter det. Noe mer har jeg ikke på hjertet. vi får se når neste blogg blir.kanskje i morgen eller kanskje om 2 uker. jeg aner virkelig ikke.

god natt

1 kommentar:

  1. Kan du si litt mer om hva du gjør på jobben, Anders? Jeg fikk ikke sett så mye da jeg var på besøk hos deg, så det hadde vært bra om du beskrev det litt nærmere.

    SvarSlett