tirsdag 18. januar 2011

BLOGG IKKE MIN GREIE

Nå måtten sette seg her igjen å skrive et lite innlegg da. i dag har jeg vært på intervju og det gikk helt greit. det var en veldig folkeling sjef jeg ble møtt av:) i morgen bærer det til språkskolen igjen og forhåpentligvis lærer vi enda mer tysk fra lærerinnen vår. språkkurset er bra og jeg føler vi lærer masse. lanlorden til meg og espen er også veldig hyggelig. i morgen må espen og jeg også prøve å få tak i håndkler. dette blogge greiene er ikke noe for meg.så lurer dere på noe får dere spørre.

mvh anders øiseth

1 kommentar:

  1. Jeg synes du klarer blogginga fint, jeg, Anders. Du må bare gjøre det litt oftere. Jeg sikker på at du kan få noen av de andre til å vise deg litt hva du kan gjøre - f.eks. få lagt inn noen bilder. Det blir spennende å se hvordan det blir på jobben din. Hold meg oppdatert på det i neste uke.

    SvarSlett