søndag 13. mars 2011

Blogg om jobb

Da skal jeg tilbringe et par minutter innpå bloggen for å blogge litt om jobben min. På jobb dreier og freser 90% av tidene jeg er der. Dette foregår ved at jeg får utdelt en tegning og deretter skal dreie eller frese det tegningen viser. Jeg finner da riktig materiall og starter deretter å bearbeide det jeg driver med. Har også vært med bitte litt på å gjøre i stand et nytt lokale for bedriften da bedriften skal utvides. har også vært med å sett på hvordan de reparer cnc maskinene i bedriften. Lurer dere på mer får dere ringe;) da det er vanskelig å forklare dette på blogg.

2 kommentarer:

  1. Det her høres jo ikke verst ut. Føler du at det er relevant det du holder på med?

    SvarSlett
  2. Har ikke skjedd så mye på bloggfronten, ser jeg...

    SvarSlett